Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. július 1., péntek

Huhh, már nagyon le vagyok maradva... de az az igazság, hogy az utóbbi időben nemcsak a tortázás és sütkérezés töltötte ki minden szabadidőmet, hanem egy kis ház renoválás is.. Anyukámnál élhettem ki festői ambícióimat, ugyanis bevállaltam, hogy majd én belülről rendbehozom a házikóját: egy kis malterolás, egy kis glettelés, egy kis csiszolás és a végén egy kis festés... Az első szobánál gletteléskor rá kellett jönnöm, hogy jobban bánok a spatulával a torta oldalán, mint a glettvassal, de azóta túl vagyok 6 helyiségen, és be kell vallanom töredelmesen meglátszik merről merre haladtam, hogyan jöttem bele egyre jobban a munkába. Azért a cukrászkodással semmi pénzért el nem cserélném....
Időközben születtek torták, sütik, a megfelelő cimkéknél megtalálhatjátok őket...
Nem is tudom, mivel kezdjek, annyi mindent szeretnék megmutatni, sőt készült egy traktor torta is lépésről-lépésre, igyekszem annak képeit is feltölteni. Lesznek új receptek is, sósak is, édesek is, a pálmát egyébként a burgonyás pogácsa viszi, hozom annak képeit, hozzávalóit is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése