Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. szeptember 13., kedd

Hűtött süti alias Radír szelet

Ma egy megint egy unásig ismert és készített süti receptjét hozom, de ahogy szokták mondani " egy újszülöttnek minden vicc új ". Ezért hátha van olyan kezdő háziasszony, aki még csak próbálkozik és lehet, hogy pont erre a receptre van égető szüksége :-))
Ez most a Radír szelet lesz, bár nálunk Hűtött sütiként ismert:

Ez a mennyiség egy gáztepsire elegendő, szóval elég kiadós! És ami még nagyon jó, hogy gluténérzékenyek is nyugodtan fogyaszthatják!

1. réteg: 3 tojásfehérjét habbá verünk, beleszórunk kanalanként 5 ek cukrot, 1 cs. vaníliás cukrot, illetve belecsurgatjuk a habbá vert sárgáját. A legvégén egyenletesen elkeverünk benne 2,5 ek 1,5 dl vízben feloldott zselatint.
2. réteg: ugyanaz, mint az első, csak hozzászitálunk 2 ek kakaóport.
3. réteg: 1,5 dl vízben feloldunk 2,5 ek zselatint. Belekeverünk 3 kispohár tejfölt, 5 ek porcukrot és 1 cs. vaníliáscukrot.
4. réteg: 3 ek. zselatint feloldunk 3 dl vízzel, majd beleöntünk 2,5 dl málnaszörpöt.

Fontos, hogy minden rétegeg várjunk meg, amíg a hűtőben megdermed és csak azután öntsük rá a következőt, különben összefolyik és csúnya lesz. Egyébként gyorsan megdermed, úgyhogy lehet vele haladni.
Erről képet elfelejtettem  készíteni, de a netről találtam egy párat, azokból választottam ezt ( előre is bocsi érte )- legközelebb nem leszek ilyen béna....



 a kép innen van:  http://lakoma.gportal.hu/gindex.php?pg=23303379&nid=4472082

ui: amint lesz saját képem , ígérem lecserélem arra!!!



4 megjegyzés:

  1. Imádom! Nagyon kedves nekem ez a süti!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az egyik nagy kedvencem. :)))

    VálaszTörlés
  3. Én még nem ismertem, de pont jókor jött, ezt kapja a vendégsereg hétfőn :) Köszi

    VálaszTörlés
  4. Remélem Mimi ízlett a vendégseregnek a sütid...

    VálaszTörlés