Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2011. szeptember 27., kedd

Versenyautó lépésről-lépésre

Egy " cseppet " el vagyok maradva önmagamhoz képest, úgyhogy most rohamtempóban töltöm fel a szeptember terméseit...

Először is egy lépésről-lépésre tortát hoztam, egy versenyautó volt a feladatom.
Sütöttem egy 10 tojásos piskótát az alaprecept szerint, készítettem kartonból egy sablont a versenyautó felülnézeti formájáról, ezt kivágtam a piskótából, majd így alakítottam a többit:


Egyébként főzött csokikrém volt a töltelék. Ennél a fázisnál beraktam a hűtőbe kb 10 órára a hűtőbe, amíg a krém kissé megszikkad. 
Ezután kinyújtottam a cukormasszát ( itt is a K2-t használtam ) és bevontam vele az autó testét . . . 



. . . majd gél állagú ételfestékkel és egy vastagabb ecset segítségével lefestettem pirosra:


A sofőr is elfoglalta a helyét :-)


Az a 10 óra sem telt tétlenül, elkészítettem a kerekeket és a kiegészítő elemeket is cukormasszából, így volt azoknak is ideje egy picit szikkadni. Elkészítettem a feliratokat is cukorírókával, majd az autó lényegesebb elemeit is körberajzoltam vele.



És mivel egy normál méretű tortát kellett volna megalkotnom, de amikor elkészült a nagyja láttam, hogy ez az életben sem lesz 12 embernek elég, ezért kitaláltam, hogy egy dobogót is készítek hozzá:


Végül a kész torta így nézett ki:


Nekem tetszett, remélem, az a 4 éves kisfiú is meg volt vele elégedve, aki kapta . . .











5 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, hogy így megmutattad, köszi. Tök jó ötlet a mellé állított dobogó is. :)))

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett a végeredmény! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a fázisfotót .Nagyon jó.

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok, örülök, hogy tetszik, lesznek még ilyenek !!!

    VálaszTörlés
  5. Jól sikerült az autód ügyes vagy!

    VálaszTörlés