Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2012. január 3., kedd

B.U.É.K.!

Először is szeretnék tortákban bővelkedő, újabb kihívásokban gazdag új évet kívánni minden kedves olvasómnak....
Tegnap egy évvel én is öregebb lettem ..... Tudom, ez alkalomból újabb játékot ígértem nektek, de sajna még nem volt időm kivitelezni.... De pótolni fogom hamarosan!!
Miminek újfent gratulálok a helyes megfejtéshez, sőt a nyeréshez is, remélem Ő is részt vesz a következő játékban....
Bízom, benne, az ajándéknak is örült, hasznos dolgokkal szerettem volna gazdagítani konyháját.... A kis meglepi, amit külön, csak neki készítettem el, ami egy újévi szerencsehozó marcipánkismalac volt. Nagyon izgultam, mikor postára adtam, megjelöltem, hogy melyik a teteje, de ott közölték velem, hogy nagy valószínűséggel nem fogják figyelni, és dobálni is fogják a többi csomaggal együtt....
Kedves volt a csajszi aki felvette a csomagot, még egy másik kolléganőjét is odahívta, hogy hogyan lehetne egyben Mimihez eljuttatni... Erre mit csinál ez a drága kolléganő???? Teljes erejéből megrázta, hogy " mi van a csomagban ?" mint egy gyerek :-)).
 Mondanom sem kell, a szívbaj kerülgetett ennek láttán. Végül abban maradtunk, hogy rákerül a törékeny felirat, lesz, ami lesz, ill. a csajszi körbedekorálta a nagy gonddal elkészített csomagolásomat, hátha mégis egyben eljut a címzetthez....
Azután másnap este jött egy sms, hogy a malacka szerencsésen megérkezett a többi ajándékkal együtt, nagyon örültem.....
Visszahívtam Mimit ( remélem, nem bántad ... ) és egy nagyon aranyos, kedves hangú csajszi vette fel a telefont..... Nem is tudom, mire számítottam, de annyira meglepődtem, hogy még a zavarásért elnézést kérni is elfelejtettem.... Ne haragudj, Mimi! Remélem, nem törlöd azonnal magad a követőim sorából....
De hogy képekben is illusztráljam a történteket, egy kis kép-összeállítást készítettem nektek!
a neveket rejtő doboz

Nócus kiválasztotta a nyertest...
a nyertes: MIMI

a nyeremény






3 megjegyzés:

  1. Sok Boldog Születésnapot Kívánok! Boldog új Évet!

    VálaszTörlés
  2. Szia Szilvi! Nagyon Boldog születésnapot, és tortákban gazdag új évet kívánok! Várom az újabb játékot, megpróbálkozom majd azt is megfejteni :) A csomagnak tényleg nagyon örültem, még soha nem nyertem! A kismalac ott néz minket a szobába a polcon, és hozza a szerencsét!! Az eper aroma láttán majd kiugrottam a bőrömből, ugyanis eper függő, imádó vagyok!! Szóval mégegyszer köszönöm!
    Utólagos engedelmeddel felhasználom a képeidet a blogomba, mert sajnos eltüntettem a fényképező kábelét, így nem tudtam eddig felölteni a képeket... Puszi: Mimi

    VálaszTörlés
  3. Szia Szilvi!
    Várva várom az új játékot :)))
    Nagyon boldog szülinapot kívánok!
    és persze tortákban, sütikben gazdag boldog új évet!

    VálaszTörlés