Aki olvasás helyett csak nézelődni szeretne....

2012. március 11., vasárnap

Két félből egy egész, avagy Hello Kitty és egy horgász története

Az elmaradt beszámolóim közt szemezgetve találtam ezt a nemrégiben elkészített kis tortát.
Mikor egyik kedves ismerősöm, Timi előállt azzal a kívánsággal, hogy a pici lányának és a férjének is egyszerre tartják a szülinapját, ezért-mivel nem lesznek túl sokan-elég lenne egy torta is. Na most elég érdekes egy kb 30 év körüli pasi és egy 2 éves csajszinak összehozni az ízlésvilágát... Hülyén nézett volna ki, hogy apuka vigyorog egy Hello Kittys torta előtt, majd fújja a rajta levő harminc-akárhány szál gyertyát  :-))
Rövid agyalás után, no meg persze a sok órával a hátam mögött, amit a net előtt a tortásoldalak böngészésével töltöttem-jött az ötlet, hogy két fél tortából csináljunk egy egészet. Így apuka is örülhet, sőt a picuri sem marad torta nélkül. Innen már viszonylag egyszerűen jutottunk el odáig, hogy szív alakú legyen jelképezve az anya, Timi feléjük irányuló szeretetét.
Azután kiderült, hogy apa nagy horgász, de egy macskát ( Hello Kitty-t) csak nem foghat ki a tóból... Milyen muris lett volna, ahogy egy ázott, a víztől lekonyuló virággal vagy masnival a füle mellett egy száj nélküli macska lóg a horgon .. . hi-hi-hi Már teljesen előttem van a kép... esküszöm egyszer megcsinálom ezt a tortát csak úgy karikatúrának.... :-)
Egyébként visszatérve a macskához, mindig is foglalkoztatott a gondolat, hogy ennek a Hello Kittynek hová lett a szája??? Akár hány képen nézem, egyiken sincs, naná, hogy én sem raktam!! Egyébként magában a mesében sem emlékszem, hogyan ábrázolták, amikor megszólalt?? Ha valaki tud rá okosat, kérem írja meg!!
Hol is tartottam?? Ja igen... szóval, tervek nélkül elkezdtem betölteni a tortát, lesz, ami lesz alapon. Középen kettécsaptam, pár órás hűtés után jöhetett a burkolás.
Először ezt a nyavajás macskát csináltam meg, leburkoltam rózsaszínűre színezett marcipánnal a tortát, majd egy pár színes virággal és egy pár lepkével tettem egy picit csajosabbá.
Amikor elkészült, akkor jöttem rá, hogy a rózsaszínhez annyira nem passzol semmi, amivel a másik fél tortát ízlésesen le lehetne burkolni... aztán begyúrtam egy viszonylag kellemesre sikerült zöld masszát, ami így utólag szerintem elég jól tompította a rózsaszín pinkségét.
A horgásszal, a csónakkal és az apróbb dekorációkkal is viszonylag könnyen boldogultam.
Tulajdonképpen a végeredmény nem is lett olyan rossz.... ( persze ízlések és pofonok... ) A lényeg, a lényeg: biztos forrásból tudom ( Timitől ), hogy a párjának könnybe lábadt a szeme, amikor meglátta a tortát :-)
Remélem, nem a bánat könnyei voltak....  :-)





2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól megoldottad a feladatot! Igazi kihívás egy ilyen jellegű tortát készíteni.
    (Én is szenvedtem, amikor Yodát/Elvist kellett párosítanom) :-)

    VálaszTörlés